Subject: Vastus AKI 09.01.2024 kirjale nr 2.1.-5/24/2916-3
From: <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jan 2024 14:49:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga edastab Placet Group Teile vastuse eilsele kirjale.

Parimate soovidega,

Kadri Erm

Placet Group OÜ

Õigus ja vastavuskontrolli juht

Head of Legal and Compliance

Web: www.placetgroup.com

Email:  [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Käesolev e-posti teade võib sisaldada KONFIDENTSIAALSET INFORMATSIOONI,
mis on mõeldud kasutamiseks ainult e-posti teate adressaadile. Kui Te ei
ole käesoleva e-posti teate adressaat või isik, kes on vastutav selle
teate edastamise eest adressaadile, ei ole Teil käesoleva teate
kopeerimise, väljatrüki ega edastamise õigust.